background blog

Tuesday, October 4, 2011

Satu Dalam SEribu....ke Sejuta?? PART 1

Assalamualaikum....

apa khabar semua...heee~ penyakit dah datang, update blog pepagi bute nih.. orang lain sebok p keje, saya lak duk sebok update blog.. nak wat cmana kan, saya nih 7.20 baru la p sekolah.. 5 minit sampai la kat sekolah tuh.. (agak berlagak, mentang-mentang kat kampung.. lepas nih kalo kena campak kat bandor-bandor besau padan mukeee~) okeh in takde kaitan dengan tajuk kite.

saya nak story sikit..saya ada seorang sepupu lelaki yang agak istimewa, bukan istimewa yang gitu-gitu....bukan jugak hensem, bukan jugak kaya raya, bukan jugak kerja kelasssss-kelassss... cuma saya ada seorang sepupu yang hidupnya seperti kite jugak..dia dah saya anggap macam abang saya jugak, sebab kami sepupu sepapat semua sangat rapat...

yang istimewanya dia nih, yang saya rasakan SATU DALAM SERIBU, apabila ada orang masuk merisik dia!!! korang penah dengar tak zaman sekarang nih? may be ada, tapi kalau kat kampung macam tempat saya nih, susah la nak jumpa kot.. tu saya rasakan satu dalam seribu tuh, ke sejuta?? ntah la..... hihihi

al-kisahnyaaaaa.......sepupu saya nih keje biasa jer, tak de la keje goverment ke, hape ke, dah rezeki dia kan..ada family budak pompuan nih datang jumpe makcik dan pakcik saya, tanyakan dia, untuk dijodohkan dengan anak pompuan dia la...takkan laki kotttt..muahaha.. family belah pompuan dah ON sekarang nih tunggu la sepupu saya, dia nak buat keputusan...dengar-dengar macam dia setuju, tapi nak kenal la dulu kan... takkan terus go on jew, tanpa kenal hati budi kan..kan..kan...

so.........................kite wait n see taw!!!!!! akan bersambung untuk PART 2.... untuk perkembangan semasa...ala-ala paparazzi gituuu.....haha..

mood : saya nak jugak!!!!! (penyakit gedix)

lagu untuk sepupu kite...ahaksssssss



No comments:

Post a Comment