background blog

Friday, October 14, 2011

Bersantai di petang hari~

Assalamualaikum...

hai u olsss... wat pe je petang-petang macam ni? opssss...lupe lak, korang mesti keje bagi yang dah keje la..yang sekolah lak sekolah la kan.. kecuali la dari Kelantan, Terengganu dan Kedah jew.. kite hari nih opkoss la cuti..heee~ ape nak buat petang-petang macam ni yerk??

malam ni ada perlawanan bola TRW VS Terengganu... sape yang menang eyh??? (harap TRW lerrr...hekhekhek).....


Jom la kita layan pic kuih muih yang sesuai di makan petang-petang cenggini....

bun ~

cupcake coffee~

cucur badak~

agar-agar roti~


Psssttttt >>>>> sume kuih muih tu kite wat sendiri taw....ecececece interprame la pulekkk....





4 comments:

  1. apa kuih atas sekali yang putih tu , huhu :)

    ReplyDelete
  2. cam sedap je kueh .. btw tganu yang menang :D

    ReplyDelete
  3. =D rezeki org tganu lak tahun ni..heee~

    ReplyDelete