background blog

Monday, October 10, 2011

Panas...panas...panas....

Assalamualaikum...

hai u olsss....camana hari korang hari nih? ceria? gembira? sedih? moody? panas?? haaaa panas macam saya tak? huh! hari ni rasa macam nak makan orang jerk, dah lame tak makan nasik nih, nak makan orang pulak! geram sangat taw!!!!!!

Kite panas betul la dengan sorang cikgu nih.. (mood: kalau kite dah lama kerja kat sekolah tuh, dah lama kite sound cikgu tuh!!!) bukan sekali buat benda macam nih, masuk minggu nih, dah 3 kali dah.. (baru 3 kali kotttt...haha)

kisahnye tak de la macam teruk pun, just bertanggungjawab la kan, kata cikgu..tadi time PJ, saya ajar semua student tahun 2, dari jam 7.45 sampai la 9.15.. sama la macam cikgu tuh, cuma cikgu tuh ajar tahun 1... panas nya saya, lepas je PJ, alatan yang student dia main tuh, SELAMBA je tinggal tergolek-golek kat tengah-tengah padang! mana eden tak marah!!! pastuh saya suruh la student-student saya kutip semua alatan yang kelas die punye.. dah la skali amik alatan giler banyak! gelung rotan sume die pulun, pastuh tak simpan!!! tiap-tiap pagi isnin, kite memang hangin laaa...... kalo kite tak simpan, nanti orang lain mesti ingat kelas saya yang tak simpan!! (al maklumla, cikgu baru mana taw ape-ape main letak je alatan sukan merata) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!


mood : missed that moment with nano, mien n syifa'........=)







No comments:

Post a Comment