background blog

Thursday, September 22, 2011

Syukur Alhamdulillah....

Assalamualaikum.....

alhamdulillah saya masih lagi bernafas di atas muka bumi ini...hik3..biasa la, dah lama tak update belog, mulalah nak ayat skema... hik3.. rasa macam banyak sangat nak cerita nih.. cite yang best-best la nak cerita.. cerita yang tak best tu kita tolak ke tepi dulu.. sekarang nih, kita fikirkan tentang masa depan, dan bukan masa belakang.. okeh...

pertama sekali......................................

result praktikum saya dah keluar! ahakss alhamdulillah dapat cemerlang... dan.............
Layak Dianugerahkan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan... syukur sangat-sangat.. akhirnya setelah bertungkus lumus, berpenat lelah... macam-macam dugaan dan cabaran sepanjang 4 tahun saya belajar...(tak kesah orang nak cakap ape..janji saya sangat bersyukur..=)

kedua................................................

daripada saya duk tanam anggur, syukur alhamdulillah saya dapat jadi cikgu ganti lak.. kat sekolah rendah jerk..jadi lah kan darik duk tanam anggur tuh... tapi ya Allah budak kecik nih sangat nakal okeh!!! kena lak ngajar kelas-kelas last....sabau ajelah... tiap kali masuk kelas benda WAJIB ada, gula-gula a.k.a cokelat... itu sangat penting dan sebagai UMPAN... haha... ayat untuk budak kecik nih cenggini jerk.... "sape salin nota dan buat latihan teacher nih, teacher bagi gula-gula a.k.a cokelat"..hah.... memang sume salin laaaaaaaaaaaaaa..huhuhuhuu....

mood : raya lagiiiiii......ahaksss

okeh sekian dulu...=)




No comments:

Post a Comment