background blog

Friday, September 2, 2011

Sayu hati ini.........

Assalamualaikum......

ape khabar semua? masih belum terlambat saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI & MAAF ZAHIR BATIN.... raya tahun ini adalah raya yang saya takkan ingat dan inilah raya yang paling sedih dan kecewa dalam hidup saya.....=(

jodoh, pertemuan, ajal dan maut DIA yang tentukan....kita hanya merancang... saya boleh terima semua tu...tapi kenapa dalam sekelip mata semua ini terjadi pada saya?? ya Allah kuatkana hati saya menempuh dugaan yang paling menguji saya....

saya kenalkan diri 'dia' dengan en.A... dialah yang paling saya sayang...tetapi selepas family saya la okeh...=) kami berpasangan dalam setahun lebih jerk..(bukan lama sangat pun) tapi kami dah kenal waktu zaman persekolahan lagi...cume kat sekolah dulu tak bertegur sapa la...al-maklumla, kite orang tak glemer gitu...hukhukhuk..

hari ini adalah hari pernikahan en.A...sedih sangat-sangat... kami bukan berpisah, kami tak bergaduh, tapi itulah yang dikatakan tiada jodoh antara kami...=(( benda ni berlaku sekelip mata...raya pertama kami masih lagi baik dan berhubung seperti pasangan yang lain.. pagi raya lagi dia dah call saya...rasa macam raya ni la yang paling best...

raya kedua kami seperti biasa jugak...dia pun ok..tapi bila sampai waktu petang, saya rasa tak sedap hati sangat, semua benda yang saya buat serba tak kena, saya call dia tak angkat sehinggalah malam...saya call lagi malam, dan dia angkat, dengan suaranya yang sebak, dia bagitau saya dia kena nikah dengan orang lain... rasa tercabut jantung saya time tu jugak!! apa salah saya sehingga dia terpaksa nikah??? benda tu semua biar saya dan keluarga dia je yang tahu.....

family kami semua dah tahu tentang hubungan ni...tapi apa boleh buat... saya la yang terpaksa redha dan terima hakikat ini walaupun ianya sangat pahit...seumur hidup pun belum tentu saya boleh lupakannya.... sekarang, saya sangat kecewa, sedih hanya DIA je yang tahu....

terima kasih kepada adik en.A yang banyak memberi semangat kepada saya.. dan kepada perempuan itu!!! saya takkan maafkan kamu kerana merampas en.A saya!!

dalam seminggu nih, macam ni jelah keadaan saya........=((

kalo boleh nak nanges macam baby nih...tapi maluuuuu...hik3

pantang orang cakap benda sensitif, jadik macam ni terus....aduhaiiii....






No comments:

Post a Comment