background blog

Tuesday, September 6, 2011

Ku Menunggu....

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah hari ni dah raya ke-7 da kite sambut....tapi saya nih tak mula berpuasa ganti, puasa 6 lagi nih....kang kalau tak ganti sekarang, nanti mule la...time dah nyawa-nyawa ikan baru la ganti...haiissshhhhhh gitu la gamoknyer!.......

untuk makluman u olsss semua, saya DAH HABIS BELAJAR!! ahaksss...sekarang nih masih menunggu result praktikum saya...mintak-mintak la lecturer yang observe saya bagi markah ape yang sepatutnya saya dapat...hihhihih bape la kan...mau tak suspen... takot dowhh dapat bape la yer....kalo dapat A pun tak pe dah...(haha berangan je eden neh!)...

kite layan picture nih jup... motif : rasa macam nak makan lagik...hihi




bila tengok gambar nih, aduiiiii bestnye makan sate hari tuh...family saya nih family besar... sepupu-sepupu semua dah macam adik beradik, sehati sejiwa gitu... pic nih time kami sepakat nak makan sate.. sume memang takde yang makan sket, sume makan banyak..ahaksss.. jadinye maksu + pakcik sponsor beli ayam 8 ekor ayam dan daging 3 kg... hambek ko!!!! baru betol-betol makan... puas hati... ahaksss......




No comments:

Post a Comment