background blog

Monday, April 18, 2011

Sweet 14.04.2011

Assalamualaikum....

alhamdulillah settle 1 paper hari nih...kui3...nak kate xley jawab ley la kot...betul atau salah tu xtaw la kan...sebab men bantai jerk!! huk3... redho sepenuhnya sebab tak der nota tapi ade final exam...memang terbaik lah...

hari ni tetibe teringat yang sweet 14.04 tuh...actually tuh besday say ler tuh..... saya nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih pada kawan-kawan yang celebrate malam tuh... kejutan yang tak disangka oleh kawan-kawan...

kebetulan malam tu diorang ada dinner persatuan...saya nih jadik juru makeup jerk sebab malas nak p...huk3... jadik diorang kemain lagi excited p dinner tuh...sume bergaya, kalah artis taw!! pastuh dengan saya skali kena penangan diorang...ye lah balik wat suprise, pastuh kena pakai baju ikut tema diorang merah + itam...saya ngan kawan yang tak pegi nih ikut ler tema jugak...merah itam...pastuh mule la melaram amik gambo...hek3...itu lumrah owang pompuan...kalo tak amik gambo, bukan owang pompuan ler jawabye.....=)

pastuh nih saya nak promote sket nih...sape-sape yang berminat dengan shawl dan inner, meh la singgah blog kawan saya nih...die baru jerk beroperasi...inner ngn shawl die cumil2 taw.... nanti KLIK SINI eyh.... pastuh ni lah FACEBOOK die..



kawan2ku yang vogue gituu.......



celebrate........=)


kami suke bergambo.....


dan lagiiiii......................


malam ni ade makan-makan besar ngn geng minor....wehuuuuuuuu~ syoknye... nanti update lagi....



No comments:

Post a Comment