background blog

Thursday, April 7, 2011

~Pakwe ~

Assalamualaikum....

Syukur alhamdulillah dengan limpah dan kurniaNya dapat saya menyiapkan tesis dengan jayanya....hureyyyy!!!!! lega sangat bila da siap tesis nih....macam ade satu batu besar kat kepala nih jatuh.....huh bertapa seksanya...orang akan cakap biase le student, sape suh jadik student...kalo sume benda nk senang, duk umah tunggu owang masuk minang sudeyyyy.......huk3...nasib badan ler owang pompuan nih...=) saya nih tak de lah kritikal sangat jika dibandingkan dengan kawan-kawan saya yang amik minorPTV tuh...lagi parah kot... saya da lepas azab dan seksa amik minor...wehuuuu~ sem lepas last amik minor akaun...nak nyesal pun dah tak de guna, da abes pun amik minor...hek3...tapi kawan-kawan minor saya THE BEST!!! DIORANG SANGAT SPORTING OKEH!! ada satu je lagi keje skolah....report kayu...yang tu senang jerk....tambah lak buat group...ko buat sket, aku buat sket, siaplah...=)

skrang nih nak cite tentang pakwe....i'm fall in love dengan sorang mamat nih... ala-ala kuch kuch hota hai gitu.... die tak de hensem sangat pun...uhuksss... tapi cara dia, buat saya...huh... terus jatuh chenta gitu... banyak sangat yang ada pada dia itu bisa mencairkan hati seorang wanita.... dia sangat.....
  • pandai amik ati seorang wanita dan sangat menghormatinya...
  • sanggup bersabar dengan apa jua masalah...kerana setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya....
  • yang pastinya romantis gitu....
  • faham situasi dan berusaha untuk menambat hati dan tidak memaksa...
  • dan banyak lagii.......................................=)
oh....sweetnya......







BENJY......







sape tuh??? ni la watak jehan lam cite Awan Dania Musim ke-3....hekhekhek..... kalo saya nak jiwang macam tuh, haishhhh geli lorrrr.......huh...memang terbaiklah....saya betul2 da jatuh chenta da dengan benjy tuh...sambil tgk cite, sambil gigit bantal...kui3..sweet sangat bila dia bersama dania.... apa yang die buat, setiap pergerakan adoiiii bisa gugur jantung ini taw!!!! bek korang sume tengok cite tuh...nti korang pasti ulang part yang sweet2 tuh lebih dari 5 kali....huhuhuhu...sebab saya dah lebih 5 kali dah ulang...ngeeee~

disebabkan kat umah sewa yang xbesh ni xde tv dan astro, saya tengak kat TEAMSALKOM... hek3...memang the best ar cite nih.....kisah cinta yang tak over okeh....

tapi ada ke owang laki macam nih sekarang nih??? susah nak jumpe dah sekarang nih... saya ni cmana???? bak kata Tan Sri Dato' S.M Salim.... Melepassss lah lagi...... lame tak dengar lagu tuh..... jum dengar SINI...muahahaha....






* picture credit to en.google~

No comments:

Post a Comment