background blog

Sunday, April 17, 2011

Mood E.X.A.M

Assalamualaikum.........

dengar je exam, terus takde mood.... dengar je mood, terus ingat exam.... mood dengan exam ibarat air di cincang takkan putus.... kui3...perumpaan ape ntah bile otak dah tak berapa nak betul sangat nih....padahal tak study ag...hek3....

nape la penyakit MMB nih datang pada saya....aduyai.....MMB = MALAS MEMBACA BUKU nih menguasai saya nih...tolonglah pegi jauh2 okeh!! saya nak study taw!! esok dah 1st paper..dah la petang... kena carik batang mancis la nih nak tongkat mate.... nanti sambil jawab, sambil tutup mate... haru le dunia.... muahaha.... giler dasat dowhhh..... saya nih pantang sejuk dan bisu pastuh tambah lak soklan exam susah...memang ngantuk lerr jawabnye.... mudah-mudahan esok leh jawab..barulah cerah mata nih...tak payah funa eyemo pun takpe...hik3...

semester AKHIR nih macam biasa lah, paper saya tak penah kurang dari 5 paper...lebih tu semestinya... jeles taw bile kawan2 amik final kadang 1 paper jerk!! memang boleh score lah... lagipun diorang amik minor MPV = Matapelajaran Vokasional... saya lak Akaun... huhuhuhu.... tak leh wat pape lah kan...=)

ok lah..next time story lagik.... ni je ada masa nak berbelog....sebab waktu maghrib tak elok study mak saya cakap...hik3..... ini lah peluang curik mase sket....=) wish me luck k....


nih last minute punye keje.....sume benda nak bace...huk3......




hobby ketika bace buku......muahaha.....


*picture credit to en.google....=)



No comments:

Post a Comment