background blog

Sunday, April 10, 2011

Bengkel Mengajar + Lawak SOnto

Assalamualaikum.....

Penatnye rasa hari nih...kena bangun pagi2 sebab ade bengkel latihan mengajar yang bertajuk "HOW TO EXCEL WITH FLYING COLORS"...name kemain sedap...ceramah pun memang best, jemputan sume kelas2 gitu....tapi biase ler..kalo bab ceramah nih, haruslah rase mau tido kan...kan...kan... dah la bukan wat kat u.p.s.i, wat kat Dewan Arena Proton City nun jauh di sana... tapi pegi je lah kan..sebab may b ada benda penting yang kite kena taw...

tapi geng saya nih macam jahat sket, kalo bab dengar ceramah nih, mule la bosan, dengan perut sume mintak di isi...bengkel lak direct dari kul8.30 pagi smpi 2ptg..mau tak lapo!! pihak penganjur ade sediakan roti gardenia + air minuman... tapi perut piranha macam kami nih, mane cukup okeh!!

kul10.30 kami kuar konon macam nak p toilet la kan, muahahaha..... sekali kami p makan kt kedai mamak dekat ngn tasik proton..kui3... jalan kaki mau tak sampainye, pegi lah dengan keter... sampai jerk, rupenya bukan kami jer yang curik makan, ramai dak laki lepak makan kat situ...kami jerk piranha pompuan yang join de club! dasat2....

kul2 memang selesai majlis.... kehadiran di ambil taw!! pastu dapat buku buku laporan guru pembimbing + kena beli buku persediaan mengajar.... bersedia kew? entah ler.....hekhekhek....

da nak balik nih, haus la pulek.... saya pun suh member p beli air... saya lak p start caldina saya tuh....

kawan : saya beli air sunquick jerk....yang len x besh....

saya : xde hal la, nasib bek tak masam.... (saya tak suke air masam2..huhu)

kawan : eyh kak, td kat beli air tuh saya nengok mamat ni... boleh tahan la ensem taw.... tapi, sekali die cakap kan....gigi die xde, bukan satu, tapi dua.....dah la gigi die panjang2.....

saya : hampir tersembur air sunquick ku.................

kami pun ape lagi kan.................



mintak ampun mamat tadi..... kawan saya wat lawak sonto....hagak2 la p nengok sampai gigi owang tuh panjang ke tak....hadoiiiiiii~


*picture credit to en.google~


2 comments: