background blog

Wednesday, April 13, 2011

Stress

Assalamualaikum...
aduiiiiii stressnye hari nih... cmana la tak stress bile ada je yang memekak sepanjang hari neh... sebelum nih memekak jugak, tapi under control lagi...tapi hari betul-betul buat saya jadik darah tinggi okeh!! mana tak nye....... bile sebelah umah ni wat renovation!! kena lak sebelah je bilik saya nih...nak pecah pala duk dengar owang gerudi!!! rasa nak p...



DUSHHHHH!!!! DUSHHHHH!!

kena 2 bijik takpe dah... geram betol taw!!! dah la tak stop dari pagi tadi sampai sekarang nih!! balik umah kul7 tadi sambung tido jup...baru je nak lena terus bunyi mesin gerudi....aduiiii rasa nak p gerudi je owang tuh!! hek3....


dah 3 malam saya bawak diri bermalam tempat len...kui3... bawak diri le sangat..padahal saya tolong kawan saya nih jaga baby die... kesian lak kat die tak de sape leh p tido umah die.. dah la tinggal die sowang ngn baby jer...housemate die sume balik kampung..die lak ade produksi akhir minor tarian, so, tak de sape la nak jaga baby die... saya ngn housemate saya ni (berdua) kesian kat die, tawar la diri nak jaga baby die... alhamdulillah nasib la baby tuh sporting taw...tido jerk...time ibu die balik je nanges sket...lapo.....al-maklumlah baby baru jer usia dalam 64hari kot...cuumillllllll sangat baby tuh....name die baby maira....=)


banyak lak saya merepek nih...ok la yer...da la guna laptop owang...wat macam harta sendiri jerk! hek3...laptop saya ade masalah sket, jadi mintak tolong my bro repairkan...sok nak p amik laptop...nti baru leh berdansa ria....weeehuuuu~

No comments:

Post a Comment