background blog

Tuesday, January 10, 2012

Isu posting ISMP terus hangat...

Assalamualaikum....

hai u olsss.. apa khabar hari nih? hope semua sihat-sihat la yer. jaga kesihatan semua yer, tambah-tambah kat tempat saya nih cuaca tak menentu. kadang kala panas, lepas tu hujan di tengah hari. redha jer, itu semua ketentuanNYA. (^_^).

cuaca nih sama la macam mood saya nih, kadang kala ok, kadang kala moody je manjang. bukan apa, isu posting bagi graduan ISMP terus hangat di perkatakan. kat Facebook group Keluhan Hati Graduan Pendidikan hangat memperbincangkan isu posting nih. sekarang ni ada timbul isu Guru Interim yang akan berkhidmat selama 3 bulan. saya mengucapkan tahniah kepada rakan-rakan yang mendapat tawaran guru interim ini. pada yang kurang bernasib baik macam saya ataupun yang belum dipanggil untuk jawatan guru interim ini, harap bersabar. semoga ada sinar untuk kita semua di masa akan datang okeh! tak mau stress lagi. (nasihat untuk diri sendiri).

saya hanya mampu berdoa semoga ada sedikit ruang untuk saya ditempatkan di mana-mana sekolah. kita tunggu dan lihat je nanti. kawan-kawan doakan saya yer~

Psssstttttt>>>>>>>>>>>>>>>>
kawan-kawan yang senasib dengan saya nih, jom ler kite carik kerja lain dulu sementara tunggu posting nih, kalau asyik fikir tentang posting nih, mau nye stressssss sangat-sangatkan. jadi, kurangkan stress dengan aktiviti yang sihat walafiat yer. saya berusaha minta guru ganti dan masih menunggu keputusan untuk jadi guru kafa. kalu ada rezeki, insyaAllah..=)



muka stress kadang-kadang tak ley blah! uhukssss



No comments:

Post a Comment