background blog

Saturday, January 7, 2012

Aktiviti mamasak di hujung minggu!

Assalamualaikum....

hai u olsss... esok kat negeri Pantai Timur nih semua dah mula bersekolah dan yang kerja akan menjalankan tanggungjawab masing-masing kecuali saya! heh. minggu nih tersangatlah meriah di kediaman saya ini dengan kehadiran makcik saya sekeluarga. pastuh saya pun sibuk la kat dapur kan, sebab makcik saya nih bila datang rumah saya, kejenya makan dan berjalan-jalan. anak-anak dia pun semua suka makan dan rasa tidak membazir masak semua makanan kat rumah sebab semuanya WAJIB habis. =)

okeh jom layan picture aktiviti masak memasak dihujung minggu ini. makanan nih tidak termasuk hidangan wajib iaitu NASI. ini hanya hidangan sampingan. kehkehkeh.



first masak Spaghetti Carbonara. sekali hadap, licin.



lepas tu buat pulak macaroni cheese. licin sehingga menjilat jari!



Macaroni Cheese selepas di potong.



last skali Sushi. Licin jugak even nasik sushi tu agak tawar. heh.


sangat seronok berhujung minggu bersama family makcik kite nih. sambil-sambil dapat makan, dapat juge berjalan-jalan menghabiskan fulus mania yang ade!

sekian.

No comments:

Post a Comment