background blog

Tuesday, January 31, 2012

Demi mencari rezeki......

Assalamualaikum....

Hai uolsss.. Tadi saya p pekan bersama kawan saya. Kawan saya p bank, saya duk dalam kete je, pastuh saya perhatikan seorang hamba Allah wanita ni, sangat lah lasak dan bersemangat duk bekerja. Saya pun ape lagi, snap la picture bertapa semangatnya wanita itu dengan DSLH (henpon cap ayam! muahahaha)




Penat.... rehat jap....


Yang ni wanita.. demi mencari rezeki, semua kerja sanggup..

Pekerja wanita ni mungkin bukan warganegara Malaysia, tapi semangatnya mencari rezeki patut la dihargai. =) jangan PATI (pendatang asing tanpa izin) sudahhhhh..

Jadi hargailah kerja yang kita lakukan sekarang ini, walaupun penat, kerja bertimbun, stress, itu semua dugaan yang kita perlu tempuhi, dan hasilnya pasti lumayan setiap hujung bulan! weeee~

Peace.........(^_^)


No comments:

Post a Comment