background blog

Friday, November 11, 2011

Yang mana satu pilihan qalbu?? (^_^)

Assalamualaikum...

ho laaa...hari ni semua duk update kat fb 11.11.11.. hurmmm ape ada pada tarikh tu erkk?? tak faham lak.. tapi ade je makna pada kawan-kawan yang akad nikah pada hari nih, pastu yang sambut birthday pun ade jugak kan.. ape pon tahniah untuk kawan seperjuangan saya yang nikah hari nih dan sorang lagi sambut birthday hari nih.. semua suka tarikh nih sebab cantik gituu kan..kalo tulis jadik la 11.11.11..heh.. lagi satu 11.11.11 jatuh pada hari jumaat kan..penghulu segala hari...dan hari ni, orang laki WAJIB p solat jumaat...(^_^)

okeh..hari nak share benda lain lak.. kalau kamu-kamu diberi pilihan nak tengok tv yang saiz besar ke kecik, mesti nak tengok saiz besar kan..kan..senang nak tengok lobang hidungg manusia dalam tv tu kan..heh.. dulu saya pun macam tu jugak.. tergedik-gedik, terhegeh-hegeh bodek abah suh beli tv besar..tapi takde la besar gabak hah..42 inci je kottt.. okeh, abah pun belilah...(^_*) tapi bila dah ada tv besau kat umah, tak suke pulak duk mengadap tv besau nih..heh! ngada-ngada kan?? hah memang!!

sekarang ni saya suke je tengok tv kecik kat dapur tuh..waima ada tv1, tv2 dan tv3 jerk..tu pun rasa tak larat nak tengok dah..kul 7 wajib duk tercegat depan tv kat daput tuh..layan tentang dhia..tapinyeeee wat time maghrib..susah nak feel sket.....tv yang kat hall nih saya layan korea je dengan umi saya..kalo saya layan cite lain, ade la yang nak berebut remote.. bile jadi kak long, kena mengalah..(mood : REDHA) sebab tu suke je layan tv kecik kat dapur..confirm takde sape berani sentuh..heh....

okeh..ade sape minat cite korea tak?? kalo sape-sape yang berminat tuh.. meh kite LIKE facebook ONE TV ASIA...



cite ni je lah yang boleh layan...heh....



abaikan benda yang ade atas tv tuh...heh...



No comments:

Post a Comment