background blog

Saturday, November 19, 2011

Pemandu macam ni lah akan menyebabkan kemalangan!

Assalamualaikum...

hari ni entri yang buat kite berasap jer.. tadi saya balik kampung, rumah tok ade buat makan-makan sket.. dari umah tok, p jalan-jalan kat tesco jup.. dah on the way balik tuh ade la satu pemandu nih, duk depan saya.. macam biasa je kelajuan kete.. saya follow je lah kan..

okeh sampai satu simpang tu, kete depan bagi signal ke kiri pastu die slow lah.. saya pun bagi la signal ke kanan nak potong kete dia, then dia boleh masuk line smula dengan selamber je dengan laju! terkejut giler tadi, nasib la kete bertentangan mengelak, kalo tak, haru la jup...


KOT YE PUN KO NAK MASUK LINE SEMULA, KO BAGI LA SIGNAL! PASTUH

TUNGGU LA AKU LEPAS DULU, KANG KO LANGGAR KETE AKU, PASTU AKU LAK

P LANGGAR KETE ARAH BERTENTANGAN, TAK KE NAYA..

HAISHHHHHHHHHHHH



nak ilangkan kemarahan nih, mari la kita sama-sama menambah koleksi lemak-lemak yang dah sedia ada.... heh...



muffin terbaekkkkk from kenny rogers...


benda ni wajib beli kalo p tesco...

jom kite tambah-tambah lemak...heh...


2 comments: