background blog

Tuesday, November 22, 2011

Fasa Pertama Banjir.. (^_^)

Assalamualaikum...

ho laaaa... hari nih hujan lebat sangat dari semalam lagik.. so disebabkan hujan yang lebat, jadinya air sungai melimpah ler.... pastu ade orang lepaskan air kat empangan kat area rumah saya..... pastuh banjir laaaaaa..

sangat bernasib baik sedara saya kenduri semalam, kalo kenduri hari nih, memang terbaekk la.. kenduri dalam air banjir.. mesti makan budu banyak la tu si pengantin...heh.. (ni orang tue la yang cakap...kui3..)

sekanag nih, tak mau cite panjang-panjang, nak p tengok budak-budak duk main air lak.. jom layan sket picture... (^_^)




air melimpah....sampai terus depan tangga rumah...








bila dah jadi macam nih, kena la alihkan kete letak kat tepi jalan...


peacee.....(^_^)


7 comments:

  1. eh,banjir kat mane ni dear??kelantan?

    ReplyDelete
  2. pesanan : jgn men banjir...hehe..

    ReplyDelete
  3. hihihi...dah tue2 bangka nih malu dah nk men air.. jalan2 je dalam air...kui3

    ReplyDelete
  4. larhh, banjir kat kelantan ke?? kalau boleh elak main air banjir. TAK ELOK UTK KESIHATAN :)
    Inspirasi Nurul Ain

    ReplyDelete
  5. errrr dah musim lah kan? btw jage kesihatan okey :)

    ReplyDelete
  6. @nurul ain

    @sumaiyah mokhtar

    Thanks..(^_^)

    ReplyDelete