background blog

Monday, November 21, 2011

Buah Ape ni yerk???

Assalamualaikum...

ho laaaa.... kat kelantan ni dah mula hujan je manjang.. suasana memang nak suh saya tido je nih.. syokk wooo tido.. tambah-tambah cuti sekolah lak... hihi.. nasib la takde baju-baju kotor tertunggak.. kalo tak, susah nak kering musim tengkujuh gini..

saya ni ada sedikit kemusykilan nih.. dah lame dah duk fikir-fikir, tapi takde jugak jawapan die.. my parents pun tak tau, kalo saya lagi la tak tau kan.. saya kan mude lagi..(bajet mude)...

sekarang ni nak tanya kamu-kamu semua lak... buah ape ni yerk?? ce teka, ce teka.....

buah di ambil dari rumah sedara.. abah saya la ambik buah nih, ada sorang pakcik cakap, simpan buah ni sampai kaler jadi oren, baru rasa dia manis... time amik hari tu buah dia ijau lagik... heh....abah saya lak lupe nak tanya pakcik tu buah ape...heh

BUAH APE NI YERK???


nak kata buah avokado, bukan..bukan... pakcik kite cakap buah mahkota dewa... tapi search kat google, bukannn.....

buah mahkota dewa macam ni lak rupa die....


credit to pakcik google~



isi dalam die macam ni..... rasanya tak manis pun.. may b lame sangat simpan kot.. hurmmmm musykil-musykil....


2 comments:

  1. erk. mcm buah mangga pon ada. ki3. tp nmpak mcm manis dan sodap

    ReplyDelete
  2. hehe...x manis pown...tawar je rasa die...heee~

    ReplyDelete