background blog

Monday, January 10, 2011

~Tahun baru penuh makna~

Assalamualaikum...

alhamdulillah saya masih lagi bernafas di atas muka bumi Allah pada tahun 2011...tahun baru dengan penuh keazaman dan semangat yang membara dalam diri... chewah, ayat skema kemain lagi.. sekali sekala nak buat ayat macam skema sikit... banyaknya rasa azam baru tahun nih, mampu ke nak buat semua tu? InsyaAllah saya cuba sedaya upaya untuk realisasikan azam baru saya... antara azam baru saya :

  1. Mau pointer 4.0 untuk semester 7 ini!!!! haha..berangan!! doakan saya wahai kawan-kawan dan especially my family...=)
  2. Semestinya tiap-tiap tahun azam ini....mau KURUS!!! haha...
cukuplah 2 azam yang saya boleh berkongsi...hihi... azam baru yang lain haruslah untuk diri sendiri... saya ni agak ketinggalan la kan.. dah 14.1.2011 baru nk citer azam baru.. teruk kan?? sekurangnya ada jugak azam baru... weeeee~



credit to google~

No comments:

Post a Comment