background blog

Sunday, January 23, 2011

~D.E.M.A.M~

Assalamualaikum....

alhamdulillah hari ni da rasa sihat...cuma batuk yang agak sukar diubati...ahakss... biasa la tu... kawan saya ada bagi petua nak hilangkan batuk...tapi tak sanggup rasanya nak buat dan mencuba.. petua nak hilang batuk...

1 sudu besar kicap manis
sedikit perahan limau

kemudian telanlah seperti anda minum ubat batuk! uhukss tak mau lah... baik saya makan ubat batuk kot...=)

rasanya dah bertahun saya tak demam yang kritikal... weeee~ ari khamis tuh boleh la saya demam sampai tak bangun!! bangun untuk telan ubat n makan nasik.... malam sebelumnya kemain lagi excited nak p melawat orang demam, last-last kite yang demam...memang terbaiklah..

hari esoknya, saya masih lagi pening-pening lalat gitu....orang yang saya nak p melawat tuh, datang melawat saya...hik3... siap datang bawak ubat demam dia lagi... tq la nik...susah-susah datang bagi ubat... makan je ubat demam tu, rasa bertambah baik...sebelum ni saya telan panadol jerk...tak de kesan sangat...

dan........................hari sabtu....saya dah boleh kuar p shopping!!! hihihihi....nanti la kite story k....
layan je lah gambo neh.....=)






picture credit to google~

kalau tunjuk gambar sebenar haru la blog saya ini....huk3...

No comments:

Post a Comment