background blog

Tuesday, January 18, 2011

~baby sitter Vs pelajar~

assalamualaikum...

Dua, tiga hari ni rajin pulak saya mengarang.... rasa nak berbelog jer kejenya.. walaupun assignment sudah mula mengganas dan semakin bertambah... dengan tesis yang belum sentuh apa-apa, portfolio, kajian lapangan... hmmm banyak la jugak lagi yang masih belum dapat lagi... pendek kata macam kawan saya, kelas 2 hari seminggu, tapi assignment seperti kelas 7 hari seminggu.. bayangkanlah....=) al-maklum lah da masuk tahun akhir ni, banyak lah keje walaupun jam kredit sikit jer... pemilihan tempat praktikum belum diputuskan lagi...

berkisar pada baby sitter vs pelajar ni, 18.01.2011 lecturer saya ada minta bantuan untuk menjaga bayi dia...sangat comel anak dia tau.. disebabkan status 'fesbuk' saya kelas 2 hari seminggu dan sangat bosan, dan kebetulan pula pengasuh baby bercuti, sayalah yang ambil alih tugas pengasuh tersebut...wah...berjayakah saya menjaga baby itu??? inilah pengalaman pertama saya menjaga baby dalam tempoh 10jam!! macam-macam karenah baby ni.. sabar ajelah... yang paling penting hilanglah kebosanan yang melanda dan sangat seronok kerana dapat belajar sesuatu yang baru....terima kasih encik!!.... lain kali boleh jaga lagi...wehuuuu~



si comel adi dengan mainannya...~

No comments:

Post a Comment