background blog

Wednesday, July 25, 2012

Rindukan wajah-wajah ini...

Assalamualaikum...

Hai semua!! Tengok status update kat Facebook semua tentang bola. Semangat betul semua kawan-kawan saya. Saya takde pulak semangat nak update apa-apa, just baca je yang orang lain update. Mood dah kat 'Malaysia' dah, bukan kat Kapit lagi.. Baru 4 hari berpuasa kottt.... Adesssss..

Entri ini saya nak share dengan semua bertapa rindunya saya pada wajah-wajah ini. Nak tau sape??

NO.1
Opkos la wajah-wajah ini... my dad, my mum, sister n brother.. Tak lebih dan tak kurang.. Bakal bertambah?? InsyaAllah.. (^_^)


NO.2

Rindu sangat... Ini sahabat sehati sejiwa, sekepala, kawan makan megi sepinggan, nasi sebungkus kongsi. Ini semua sewaktu kat rumah sewa Politeknik Kota Bharu. Sangat Merindui Puan Mien dan Puan Nano.. Saya bila lak nak jadi Puan?? Tahun depan okeh! InsyaAllah, doakan yer!!!!! =))

NO.3
Ini sahabat susah senang, suka duka, yang gado pun yang ni, yang paling sayang pun yang ni... Cik Nurani ni sahabat waktu study kat U.P.S.I.. Tak payah mention pun tau kan. Sebab U.P.S.I ni 'femes' u olsssssss. (>_<) dannnn tidak lupa geng Minor Accounting yang sangat superb!!!


NO.4
Ini semua kawan-kawan yang baru saya kenal waktu jadi Guru Sambilan kat MRSM Mersing. Tapi inilah kawan yang TERBAIK saya pernah jumpa!! Susah nak jelaskan bertapa bestnya berkawan dengan mereka.. Menitis mutiara jernih sewaktu berpisah dengan semua... Really missed them!!! 
(Rasa nak kembali ke MRSM Mersing!!!!)


NO.5
GENG KARKADAN SMKA WATANIAH, MACHANG, KELANTAN!!!!!
Susah nak snap gambar bersama semua. Masing-masing sudah ada komitmen pada keluarga dan kerjaya, Biasanya kalau jumpa time raya jer. Harap sangat semua GENG KARKADAN dapat datang ke rumah saya raya nanti!!!! yippiiiiiii...

AND...


SI DIA........ (^_^)

Okeh, dah boleh tido dengan lena....
Esok melayan "geng-geng" a.k.a student kat skolah lak.... =)




2 comments:

  1. Pn nano pon rindu bangattttt sgt kamu....hope ry nnt kita jmpa okessss...mish u lot my fren....

    ReplyDelete
  2. yes!!! mesti jumpa... nok gosok peyut...=))

    ReplyDelete