background blog

Wednesday, February 22, 2012

Kite bako! Kite bako!

Assalamualaikum...


pic credit to en.google~

Kenal tak benda nih??

Kalo tak kenal, meh saya bagitau. Ini diberi nama pemateri.

Digunakan untuk memateri kaki komponen pada bod litar.



Disebabkan tak cukup bod litar tuh nak pateri, saya TERPATERI lengan baju..

Kite Bako! Kite Bako! sampai terbako! (^_^)

yeahhhh.. TERBAEK!!

Ni gara-gara duk syok ajar student form 3 pateri litar la nih... Asyik sangat sampai tak sedar sampai pateri lengan baju. Sedar-sedar ade bau hangit! hampeh tol.

Adehh, kurang sepasang baju kurung. Kena tambah 3 pasang la kalo macam nih..kikiki


6 comments:

  1. Mrs Loba2...bahaya tu..bek mkn ubat ...ilangkan parkinson....sdgkan menaip pn slalu salah...ni kan nak memateri...huhu Mencegah lebih baik dari mengubati...

    ReplyDelete
  2. hahaha...adehhh pakcik nih cakap kite parkinson lak.. mana deee~~~ de mslh lappy nih.. haisshhhh (^_^)

    ReplyDelete
  3. pe kaitan lappy ngan pemateri tu plak...hihihi..adakah kamu memateri board laptop di atas kutak..atau pn awk pateri kutak?.. (",)

    ReplyDelete
  4. pateri dan lappy benda yang berbeda la pakcik... haishhhh... lppy mslh menaip, pateri mslh terbako... kikiki

    ReplyDelete
  5. hahahahah....ape daaa cikgu zati.!!!...rindu kat ko beb!.....bulan 3 nnt aku g ktan...ko kat mane skang..msg aku wehhh

    ReplyDelete
  6. rindu ko jugakkk... nk jumpe alesya qaisara!! aku kt mersing skg nih..hihi..=)

    ReplyDelete