background blog

Sunday, December 11, 2011

Perjalanan Hidup Aku yang Panjang......Part 2

Assalamualaikum....

Ho laaaa... okeh hari ni baru berkesempatan dan ter rajin sket nak sambung perjalanan hidup saya ni..sampai kapan belajar...keje tak taw lagi ke mana... tapi ade lagi niat di hati nak sambung buat Master lak...InsyaAllah mudah-mudahan.. hihi..

Perjalanan Hidup Aku yang Panjang......Part 1 banyak meninggalkan kenangan untuk saya.. especially time belajar kat KL dulu.. banyak sangat timba pengalaman first time duk kat tempat orang dan bandar besar macam tuh.. semua kena berdikari sendiri, tapi alhamdulillah kelebihan saya tinggal kat asrama banyak mengajar erti berdikari dan berkawan even rumah saya dengan sekolah, jalan kaki 10 minit pun tak sampai... moral of the story : adik-adik yang sekolah tu boleh la berfikir...heh...

ok sambung...

penghujung tahun 2002 sambung study kat Politeknik Kota Bharu.. kos yang kite amik Diploma Akauntansi.. dalam tempoh 3 tahun macam-macam kenangan yang saya lalui, suka duka silih berganti.. sangat seronok la study kat poli dulu.. kira zaman muda mudi lagi... heh... stay kat hostel semester 1 je.. semester 2 - 6 dah stay rumah sewa.. pastuh jadi ala-ala minah rempit gitu sebab dapat motor! heh.. penghujung tahun 2005 tamat study..

penghujung tahun 2005 jugak dapat keje terus kat audit firm kat Kota Bharu, Kelantan.. alhamdulillah tak sempat nak tanam anggur.. keje audit firm nih memang sangat-sangat mencabar fizikal dan mental.. tahan telinga kena marah dengan bos sangat biasa untuk saya.. berkawan majoriti chinese.. best berkawan dengan dorang semua.. sangat komited dengan kerja!

Aduiiiii... jammed dah! sambung nanti lak........... heeee~


mood : nak p kat sini lagii...lagii..dan lagii.....(^_^)



No comments:

Post a Comment