background blog

Sunday, June 12, 2011

Lipan Oh Lipan

Assalamualaikum.....

korang ape khabar?? saya alhamdulillah sehat selalu..... setakat selsema sket2 tuh biasa lar.... cuaca pun tak menentu sekarang nih...siang panas jerk, tapi bile time petang jerk, guruh berdentum2 pastuh hujan sampai la ke malam....tido tak payah cakap...memang syiokkkk dowhh...

kalo dah hujan di malam hari, pastuh siang2 hari serangga2 yang tak di ingini mule la merayap, carik tempat berteduh... yang paling femes skali cik LIPAN lah...aduhhhh alergik betul la ngn cik LIP nih.... sebab dah penah gigit kaki saye!! sampai seminggu membengkak kaki...siap kena p klinik lagik...=(

hari nih lak terjadi lagi...dulu kat padang sekolah...sekarang nih kat umah....sedang asyik duk buat kuih ngn umi, sambil2 bersembang...asyik la duk bersila...pastuh tetibe la terasa kat kaki suar saya nih ade benda merayap nak masuk dalam suar.... saya pun hentak la sket.... sekali cik LIPAN!!!! adoiiiii bangun la terlompat2...eeeiiiii memang geli dowh...kena gigit, memang sakit lorrrrr...... tapi nasib ler tak sempat, kalo tak haru la rumah saya...hihi.... dari mana datang cik LIP nih tak taw lah....bile masa die merayap pun tak taw jugak... umi saya ape lagi, die amik ape yang ade kat tangan die..pastuh........

DUSH!!

DUSH!!


haaaaaaa kan dah kena!!! tamat la riwayat cik LIP hari nih....kui3.....


lebih kurang gini la cik LIP tadi......
picture credit to en.google.......=)

sok saya dah sekolah........tak boleh ke sambung cuti ag........hekhekhek... hari nih pun dah bernasib baik dapat cuti umum...semalam kan final piala FA antara Kelantan Vs Terengganu.... kalah atau menang tu adat bertanding yang penting kelantan tetap di hati...=) pastuh dapat lak cuti umum walaupun kalah... so sweettt.....=)

ok sekarang mau p iron baju.....

sudah dulu.....=)



No comments:

Post a Comment