background blog

Tuesday, June 21, 2011

Chim Chum

Assalamualaikum.....

wehuuuuu.....owang malas datang kembali tuk update belog yang tak seberapa ini....hihi.. idup saya tak berapa nak tenteram sangat sekarang nih...nervous sebab lecturer nak datang observe..huh takut dowh... lecturer saya nih wat suspen tol la...bile ditanya bile nak datang, leh lak die cakap bila-bila masa dia akan datang dan siap sedia....huh mau nye den tak takot... nak ngajar ape neh??? redho je lah kan... cikgu-cikgu kat sekolah banyak sangat tolong...dorang memang sporting okeh... suke betul...

ok kite beralih pada topik yang nak di bincang kan... (wah...skema giler ayat..muahaha) pada 18 - 20/6/2011 saya dan seorang kawan (Sue) nih di pertanggungjawabkan untuk jadi guru pengiring untuk satu Konvensyen Program Usahawan Muda Peringkat Negeri Kelantan... wah seronok kot dapat bercuti + jalan-jalan.... pastuh tak payah p sekolah 2 hari...wehuuuuu!!

sambil menyelam minum air...itulah ungkapan yang sangat sesuai untuk projek ini... saya dan sue telah dibuli oleh sorang bekas pelajar sekolah nih...dia mintak tolong p anta barang kat Maktab Perguruan Kota Bharu... (ape nih, cikgu kot...boleh kena buli?????) hihihi... anggap la seperti ungkapan tadi..sambil anta barang, sambil p makan kat satu tempat nih... dah lame sangat nak p tempat nih...tapi takde kesempatan... kali nih memang kena jadi jugak.... kami p kat FOOD VILLAGE makan chim chum!!! kat pengkalan chepa....syok dowhhhh bile makan sesuke hati dengan bayaran yang agak berpatutan!!

antara yang menjadi pilihan....=)


tak sabau mau makan!! huh sedap..


ade antu sotong di situ...kui3.........


kami sangat seronok bile dapat makan!!


yeah....bersame antu sotong nih....bukan saye taw!!! ahakssss



budak yang buli kami!!!! tapi thankss coz bawak kami...=)


bersusun-susun pinggan di situ....


ok licin..........=)

sekian......=)



No comments:

Post a Comment