background blog

Wednesday, August 1, 2012

Cikgu rasa nak belanja kamu semua KFC!

Assalamualaikum...

Hai u olsss.. Rasa cepat pulak masa berlalu. Hari ni dah hari ke dua belas kita berpuasa. Kurang 3 minggu lagi, kita akan meninggalkan Ramadhan yang penuh barakah ini. Sobssss.

Hari ini hari yang agak malang. Eh, malang ke? Hari yang agak BERTUAH la hari ni sebab di cerap oleh Penolong Kanan 1 (PK1). Heh. 2 masa last, sebelum masuk kelas terserempak dengan PK1..

PK1 : Zati, u ajar apa ye?
Zati : Saya ajar Math Madam. Kenapa?
PK1 : Boleh saya masuk kelas sama kamu?
Zati : Eh, Boleh Madam, Takde masalah. (Mood : Kenapa ai?? kenapa?? dupdapdupdap)

Masuk je kelas, terus blablablabla... sampai la PK1 keluar 5 minit sebelum masa P&P tamat. DAN....... Yang saya sangat-sangat TABIK SPRING ialah kat SEMUA STUDENT saya!!!! Sangat TERBAIK lah korang semua!!! Bagi kerjasama yang saya betul-betul tak sangka, buat latihan semua tetibe jadi bijak pandai, yang tak tau ape-ape, yang duk main-main sebelum ni dapat buat latihan dengan baik, siap BERTANYA okeh!!! Yang paling BESTTTT skali, suruh buat jawapan dan pengiraan kat papan putih, semua berebut!!!!!! Caya lah korang!!!!

Sebelum ni, saya masuk kelas, Yang duk bermain tu, main lah, SANGAT BISING, saya ngajar kat depan buat tak tau, duk marah, buat bodo je, buat baik, menari kat kepala, yang nak belajar je duk fokus dalam kelas. Jadi singa skali, baru buat kerja, ugut sket baru buat latihan, buat nota. (^__^) KELAS 1A7 ni sangatlah TERKENAL dengan KEBISINGAN nya. Tapi hari ni, sangatlah terbaik!!

CIKGU RASA NAK BELANJA KAMU SEMUA KFC JE...

TAPI....

KAT KAPIT NIH TAKDE KFC, 
JADI CANCEL! 
hehehehehe..


 Bagi bunga je boleh???? (^___^)

 


No comments:

Post a Comment