background blog

Tuesday, May 1, 2012

Teluk Gorek! Anda perlu kunjungi!!


Assalamualaikum....

Hai u olss... Tetibe rasa kekok lak nak buat karangan nih, al-maklumla dah lama tak update belog saya nih.kuikuikui. Okeh kali nih saya nak promote satu destinasi yang menarik perhatian saya sepanjang saya kat bumi Mersing nih. Ni selain dari Pulau Tioman la kan kan kan. Pulau tioman tak sempat sampai lagi, tapi... akan sampai jua ke sana. =)

Pantai ni diberi nama Teluk Gorek. Teluk Gorek ni agak terpencil tempatnya dan pantainya sangat bersih dan air pun jernih! Salah satu pantai yang menjadi perhatian pengujung setiap hujung minggu. Semua kelengkapan cukup lengkap kat sana, dan setiap orang perlu bayar RM3 sebab kebersihan pantai terjaga. Pendek kata, BEST lah! Aktiviti pun ada disediakan seperti berkayak, camping, dan banyak lagi. =) 

 Suasana di pagi hari.......

 Nak main bola tampar pantai pun boleee.....

 Sesi perkelahan bermula!!!! heh

 Us.....

 Air tak dalam!! syiokkkkkkkkk

 =))

 Excited!!!!

 Teluk Gorek....=)

 Jeling-jeling...miahehehe...=))

Ni baru satu pantai saya terjah untuk berkelah. Ada banyak lagi pantai yang perlu diterjah! heh. Kalau pantai kat area bandar mersing tu, tiap-tiap hari saya p lepak, kalo tak lepak pun lalu je takpe dah. Pantai tu tak leh mandi, boleh lepak, makan-makan je.=)) Jadi...... jadikan Teluk Gorek, salah satu destinasi yang menarik perhatian anda!!

Sekian. =)

2 comments:

  1. As-salam... Aaaa, suka pantaii . Jeless ni ! By the wayy, hai tuan belog.. nak kawan boleh ;]

    ReplyDelete
  2. suke jugak....salam ukhwah @emelina....=))

    ReplyDelete