background blog

Friday, March 2, 2012

Masihkan Ada Sinar Untukku?

Assalamualaikum...

Di pagi yang indah ini. Eh, dah tengahari lah. Tapi suasana kat sini masih seperti pagi tadi dengan hujan lebat yang turun membasahi bumi Mersing nih. Mungkinkah sampai ke petang? atau hujan sehingga tengahari? Itu bukan kerja saya, hanya DIA yang mengetahui. Berpuitis pulak la kan? muahaha.

Alhamdulillah saya mendapat perkabaran gembira untuk sesi Temu Duga Perlantikan ke Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG41. Sikit punye panjang, atau dengan nama lainnye CIKGU! Kan pendek dan senang paham. heh.




Pic credit to en.google
Ni yang buat i nebes nih...=)

Masihkan ada sinar untukku? sadis sungguh ayat macam ni kan? sinar tu masih ade, cuma malap ke, terus bersinar lip lap lip lap ke, tu je. kikiki. Saya juga masih menanti ada ke sinar yang bakal menjelma atau malap terus untuk keputusan Temu Duga bagi Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah atau nama pendek CIKGU MARA. Sekarang ni pun masih lagi berkhidmat sebagai cikgu kat MRSM nih. Harapan tinggi menggunung untuk jawatan Guru Mara nih. Sebab malas dak duk angkut barang ke sana ke mari. Kite tengok la sinar yang mana satu yang akan menjelma untuk saya. Mana-mana jawatan pun CIKGU jugak. Just wait n see and wish me luck ye kawan-kawan. Hak3.


Pic credit to en.google


4 comments: