background blog

Thursday, March 22, 2012

Malu den hari nih!

Assalamualaikum....

Hai u olsss selamat pagi! Mood yang sangat baik pagi nih nak update belog. Lame kot duk terperap je belog saya nih! Nak wat cmana kan saya sangat-sangat lah bizi dan ditambah dengan sifat M sekali.

Pagi-pagi hari ni dah mendapat malu dah. Pagi tadi saya terima panggilan dari ibu seorang pelajar nih..

Ibu Pelajar : Assalamualaikum cikgu. Ni cikgu Zati ke?

Saya : Waalaikumusalam.. ye saya, sapa nih?

Ibu Pelajar : Cikgu, saya nak tanya, anak saya Nur ..... ada datang jumpe cikgu tak?

Saya : Setakat ni tak de lagi, kenapa puan?

Ibu Pelajar : Sebenarnya anak saya nak pindah sekolah. Dia nak tukar ke sekolah biasa. Dia tak sesuai dengan Maktab ni.

Saya : Ooooo ye ke. Kalau urusan keluar masuk pelajar nih, saya tak handle, semua ofis dan guru kelas. Puan cuba hubungi guru kelas la. Saya hanya penasihat homeroom dia je. Puan ada tanya tak anak puan sape guru kelas die?

Ibu Pelajar : Saya dah tanya anak saya, die cakap cikgu la guru kelas die.

Saya : Aikkk ye ke? saya hanya penasihat homeroom die je puan. Bukan guru kelas. Tak pe, macam nih, nanti saya pergi tengok siapa guru kelas anak puan, nanti saya call puan semula ye.

Ibu Pelajar : Ok cikgu, terima kasih.

Saya : Sama-sama.

Saya pun dengan rasa ingin mengetahui siapakah gerangan guru kelas ituuu, saya pun p la bilik kerja guru nak tengok list pelajar dan guru kelas sekali.

KELAS 1 URANUS

CIK ZATI BAYANI
?????????
PUAN DALIZA



Adehhhh.. tak taw lak bila masa ai jadi guru kelas! kikiki malu ai dengan mak student tu taw! pastuh ai cal balik la mak student ai tuh. blablablablabla dengan panjang lebar. Heh MALU DEN HARI NIH!


en.google~~


en.google~~




No comments:

Post a Comment