background blog

Monday, July 18, 2011

Observe~

Assalamualaikum......

ape khabar sume?? saya ni macam biasa jer.. kena selsema la pulak kan...tapi da elok da sket....cume batuk jerk.... eeeiiiii sangat tak suke batuk!!!! lambat elok!!

anyway, sume da ganti pose kew?? huhuhu saya ada 3 hari lagi nih.... giler pemalas nak ganti!!!! time tak puase suke pulak, time nak ganti???? LAMBAT!!! sekarang ni ibarat nyawa-nyawa ikan dah ni...tak pun ibarat nyawa dihujung tanduk... haishhhh..... kalo tak ganti puasa time puasa 6, memang lambat la nak ganti.....huk3....

minggu depan lecturer saya nak datang untuk observe buat kali ke-3 dah.... yang saya agak musykil sekarang ni, saya ni amek major KH ke, major akaun?? observe kali pertama saya ngajar KH form 2, observe kali ke-2 saya ngajar akaun form 4 pastuh observe kali ke-3 saya kena ngajar akaun jugak........hmmmmmm.....

observe pertama saya banyak yang kena perbetulkan dari segi penggunaan papan putih atau carta dalam menulis isi-isi penting. pengajaran saya biasa je, kata lecturer... nak kata lemah, tak... nak kata cemerlang pun tak.... dalam kategori biasa je.....

observe kedua saya alhamdulillah ada peningkatan... set induksi saya menarik.... P & P berkesan dan semua pelajar faham apa yang di ajar....TAPI........... penggunaan perkataan "OK" kena kurangkan atau tukar dengan "BAIKLAH".... huhuhu....saya betul-betul tak perasan banyak sangat OK saya tuh.... syok sendiri time ngajar...muahahha.....

my cikgu a.k.a my makcik......;-)

kami bakal cikgu ;-)...



No comments:

Post a Comment