background blog

Saturday, March 26, 2011

Makan L.A.N.G.S.A.T

Assalamualaikum...

Lamenye saya tak update blog saya nih..... al-maklumlah nak kata bizi, xde la sangat...Cuma perkataan M terlalu menebal dalam diri...hik3... hari ni saya mau kongsi satu cerita
seorang budak pompuan pi KL...pastuh ntah kemana dia drive....banyak sangat makan langsat!! Hek3.... ceritanya bermula........

Dengan confidentnya saya yakin dengan diri saya..saya drive pergi Ampang sorang-sorang... mesti sape yang bace nih cakap..hek eleh..p ampang pun sesat kew... nak buat cmana, kalo dah tak biasa..memang sesat la kot... lain la kalau saya ni orang KL atau kerja kat KL...=)
Senang je jalan nak p ampang...weehuuu berlagak...saya dari tanjung malim, direct je masuk highway duke...lepas plaza tol jalan duta, saya amik highway duke...then straight jer...tapi saya nih biasa la tak biasa...saya ter exit jalan ape ntah...sebab saya nampak jalan ampang... terus jer exit... 1st saya p masuk taman ampang ape ntah...pastuh silap...patah balik..saya pun follow la jalan ampang tuh.....sampai tengok lak KLCC...hihihi.... tak leh jadik nih....cal kawan saya...

Saya : Awak, saya silap jalan la...cmana nih...now saya nampak KLCC..macam nk p KL je jalan nih...

Kawan : Eyh awak silap jalan tuh..patah balik....

Saya : Ye lah....=(

Saya patah balik...ader la signboard Ampang...sukenye hati... follow jerk terus... Nampak lak signboard kalo terus ke jalan ayer jerneh, zoo Negara n so on...ke kanan jalan u-thant pastuh ampang hilir kalo tak silap... adushhhhh cmana nih.... saya pun bantai lah jalan u-thant...hek3... sekali masuk sume umah besar-besar, ader ofis lah... haishhh xleh jadik nih... saya kuar kat jalan ape ntah... dalam hati...”mati la aku kali nih...ya Allah cmana nih....=(“ kuar lak jalan besar....jem lagik kat situ...jalan nih lak menuju ke seremban, cheras....dan lain2.... pastuh saya Nampak lak ader u-turn nk p ke Prince Court Medical Centre...huhuhuhu.... saya ape lagik U-turn lah kat situ....

Saya nekad dah kali nih.....”aku nk follow je jalan ampang tadi...xkira la nk p zoo ke....muahahha” saya jumpe balik jalan ampang td....saya straight je......sampai la saya Nampak Jalan Bkt Belacan!!!!!! Weehuuuu!!!! Da jumpe!! Dalam hati berkata “ jalan senang giler...asal la aku ni bengap sangat!!!!” hahaha...nak wat cmana...1st try kan....terus cal kawan saya....

Saya : awak.....
saya dah jumpe jalan!! (Bangga seyh)

Hihihhih......cukuplah dulu...peristiwa makan buah langsat nih..... nti story2 lagi k...=)



how does i feel.......
credit to google~


No comments:

Post a Comment