huh....keje da makin manyak....nk mengeluh????da tanggungjawab sbg student...so, kena la hadapi... chaiyok2 for this sem!!!!
aduyai........arinih malang tol nasib diriku.....da kena skali tp xserik2 jugak... jadik arini kena saman kali ke-2....hampeh nye parking... da taw mmg parking terhad...xde tmpt parking len da kat depan kampus neh...nk jugak saman....nyampah tol lah....eeeeiiiiiiiiii geram!!!!!!