background blog

Thursday, November 10, 2011

Kerja oh Kerja....

Assalamualaikum...

apa khabar semua? mesti la sihat kan..kan..kan.. kalo ade yang tak berapa nak sihat tuh, cepat-cepat makan ubat.. tapi kan, kalo saya, setakat sket-sket je rasa tak sehat, saya biarkan je.. nak taw sekuat mana antibodi leh bertahan.. (bajet kuat) heh....

aduhhhh..saya nih baru sehari duk melepak je kat rumah, rasa macam cacing kepanasan.. bosan giler kalo tak keje nih!!!! duk sekolah syok gak, walaupun duk dalam bilik guru umpama mengantuk disarungkan bantal.. heh.. TAPI serius duk umah tak de keje memang sangatlah BOSAN, BORING semua ade..

tapi kan...tapi kan... saya pelik la dengan manusia-manusia yang malas bekeje tuh.. best sangat ke duk melepak je kat umah? duk ke sana ke mari tak de arah tuju?? best ke? best ke? ce citer, ce citer... tapi pendapat masing-masing la kan.. kalo tak keje, ade ke duit? nanti nak shopping lah, nak beli tu, nak beli nih..mau cekau fulus kat mana kan.. nak mintak ngn parents dah tua-tua cenggini malu lak....

jadi.....kesimpulannya..buat orang macam saya nih, tunggu posting tak taw bile, moh kite carik la keje-keje sambilan buat duit poket kan..heh.. ok next week nak p serbu pusat tuisyen lak.. mana taw dapat ngajar sambilan kan.. (hari tu dapat offer dari pusat tuisyen..siap bagi bisnes kad if berminat..ape lagi..serbu die...mana taw rezeki..belum cube belum taw..)


like this pict!! credit to en.google (^_*)



No comments:

Post a Comment