background blog

Friday, June 3, 2011

Cuti-Cuti Malaysia....

Assalamualaikum....

wah...lamenye blog saya bersarang...hukhukhuk...bukan saya malas, tapi masa betul-betul tak mengizinkan... kui3...(padahal memang malas pun).... ahaksss....

hari ni da nak masuk seminggu cuti sekolah...wah syoknye....tak payah p sekolah, tak payak fikir nak buat RPH a.k.a rancangan pengajaran harian.... bab p sekolah rajin lagi sebab leh layan karenah pelajar, tapi bab nak buat RPH nih memang kritikal malas.... wopssss saya tak cite lagi tentang praktikum kan? nantilah saya update.... sekarang nih masa tuk aktiviti cuti sekolah....=)

cuti sekolah ni saya ni tak de la p bercuti jauh2 pun.... setakat p bercuti rumah pakcik saya nun jauh di dalam hutan sana...huh...memang best sangat.... pakcik saya duk kawasan pedalaman sebab tuntutan kerja... dari bandar gua musang kelantan, akan ambil masa dalam 30 minit atau lebih untuk sampai ke rumah dia.... sepanjang perjalanan ke rumah pakcik saya, saya hanya akan lihat ladang kelapa sawit, pokok getah dan jugak gua.......=) part yang paling syok bile naik hilux p mandi air terjun!!! jalan nak p mandi air terjun adventure dowh!!! tiap kali pergi umah dia, wajib mandi air terjun...hik3.... setakat seminggu p sana, memang tak kan puas....hihihi.... makan tak payah cakap....24 jam keje makan jerk....pastuh layan citer kongsi kt astro first ngn sepupu sepapat sume....3 hari berturut2 duk melayan kongsi...memang terbaik ah citer kongsi!!!

dan...............................hari ni jugak hari paling best ah.....dapat jumpe dengan ........ wehuuu!!!!! cowie yer encik, janji semalam, tapi masih kt umah pakcik....



okeh......stop.....masa tuk tido....hikhikhik.....


No comments:

Post a Comment